dinsdag 1 maart 2011


Vandaag even een leuk kaartje gemaakt,
Ik had de grand nestabilities al een tijdje liggen maar er nog niet meer mee gedaan als "even uitproberen". Daarom nu 1 van de grootste uitgestansd en deze dubbel gevouwen..
natuurlijk van tilda papier..(wat ook gelijk de dikte van een kaart heeft)
Het is een stempel van hanglar stanglar.. Deze heb ik ingekleurd met distress inkt.
Ik hoop dat mijn oma de kaart leuk vind (Ik hoop dat ze niet regelmatig op mijn blog kijkt anders ziet ze het nog eerder dan dat ze hem heeft haha).
Al met al toch even crea bea geweest vandaag..
Ook al even een beginnetje gemaakt met wat dingetjes uit het nieuwe tilda boek..
Zodra die af zijn zie je ze hier wel ergens verschijnen.
Fijne Avond!

1 opmerking:

  1. Hoi die Kiki,

    Wat leuk dat je je Blog een beetje aan het up daten bent:) Ik ben rrreuze blij hoor. En wat een eer dat je volger bent geworden van mijn Blog. Ik zag in ene twee van die poppetjes erbij staan dus ik dacht ff gauw kijken wie dat zijn. Benjij dat. Keileuk.

    Ik ben al zoo benieuwd naar je volgende freubel. Het is hier reuze gezelli en ik kom gauw weer langs;)

    Gigagrotgroetjes,
    Een grote fan (Neltine dus hihi)

    BeantwoordenVerwijderen