zondag 31 juli 2011

Opening showroom was TOP!

Hallo Allemaal,


Wat een heerlijke dag gisteren!

Het was gezellig druk en heb met een boel mensen gezellig gepraat!


En natuurlijk een heleboel positieve reactie's gekregen op de aankleding van de showroom en de keus in spullen valt ook in de smaak!


Daar wil ik natuurlijk iedereen nog even voor bedanken, mocht ik dat gisteren nog niet gedaan hebben!






Zelf natuurlijk ook nog wat foto's geschoten:















Zo dit was even een impressie van hoe de showroom nu is!

Ikzelf kijk in ieder geval terug op een geslaagde dag!


En hoop dat er nog vele leuke dagen in mijn showroom komen!!



Morgen maak ik de winnaar van de prijsvraag bekend (zowel op de blog als op de site)



Fijne avond!



































5 opmerkingen:

  1. Ziet er schitterend uit zeg, echt jammer dat je zo ver weg zit. Voor mij dan. Geniet ervan.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Kiki dat ziet er prachtig uit, ik ga wel eens naar Leeuwarden ( mijn zoon studeerd daar) en als het zo uit komt kom ik graag eens bij je kijken, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kiki, het was erg gezellig op de opening, fijn dat alles goed is verlopen. Tot gauw ! Greetz Lejo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kiki,
    Top, meid, moet een goed gevoel geven. Ik moet zeggen , het ziet er in het echt ook waanzinnig mooi uit. Ruim, overzichtelijk en erg sfeervol. Ik wens je hele goede zaken,
    Tot 24 september!

    Liefs Alma
    Duifje van Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er idd erg mooi uit, je hebt het heel gezellig aangekleed allemaal. Ik ben zaterdag bij je in de winkel geweest en ik vind het pure luxe, zo'n scrapwinkel om de hoek :)Succes met alles! Leuk om te lezen dat de opening zo goed is verlopen.
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen