donderdag 14 juli 2011

tadaaaaaaaaaaaaa!

Hallo Allemaal,








Even wat kiekjes van mijn showroom.


Een foto van een helemaal lege showroom heb ik niet, want tja eigenlijk meteen van alles en nog wat er heen gesleept!







En natuurlijk van alles en nog wat te verfen in het begin!





Wat een zooitje heb je dan meteen! maar goed het word allemaal netjes...


Leuke kabelklossen op de kop getikt! leuke tafels toch om dingen op te zetten?




En een super toonbank. (met natuurlijk weer een heel eigenwijs hondje er bij op ;-))






De toekomstige workshop hoek.




En natuurlijk een tilda hoek!





Het begint al steeds meer te lijken.. (zie ik daar alweer een hondje haha)





Scrapvellen enz..






Inmiddels ben ik al wel iets verder! gelukkig een boel hulp van Familie en vrienden!




Ik ben al aan het bedenken wanneer ik een leuke opening ga houden, maar ben nog niet zeker van een datum..




Maar zodra die bekend is plaats ik hier meteen een berichtje natuurlijk!




Ik ga eerst weer eens verder schilderen de wc word namelijk ROZE!


en het word nou al zo leuk...






Fijne dag iedereen!





5 opmerkingen:

  1. Wauwww dat ziet er al erg mooi en leuk uit, su66 verder, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat er gewoon prachtig uitzien als alles klaar is! Maar je hebt het over showroom? Wordt het geen winkel van je dan? Ik wens je in ieder geval ontzettend veel succes met je mooie plekje en het is jammer dat ik ver weg woon anders had ik graag ff bij je komen kijken. Groetjes, Joyce Glim.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo.. wat een mooie ruimte al zeg!! dit is toch ook wel een droom van mij hoor ;-) geweldig lijkt mij dit. Eigen winkel met workshops... maar ja... zal wel een droom blijven helaas ;-)
    Succes ermee, ben benieuwd naar het eind resultaat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo hé, dat ziet er goed uit zeg! Ik woon uit Noordwolde en ben wel heel nieuwsgierig in welk gebouw dit is...we wachten de opening af

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow wat heerlijk dichtbij ;o)
    Ik kan niet wachten om alles in het echie te zien .. Succes met de laatste lootjes ;o)
    Het ziet er heel mooi uit!

    Janneke XO

    BeantwoordenVerwijderen