vrijdag 22 juli 2011

OPENING SHOWROOM!

Zo hehe eindelijk is het bijna zover.






30 juli open ik mijn showroom in Noordwolde (fr)



Kom gezellig langs van 10.00 tot 18.00 uur!




Industriestraat 3, Noordwolde






het word nog wel een druk weekje voor mij,



er moeten op het laatst nog zoveel kleine dingetjes gebeuren.






Maar gelukkig heb ik wel wat hulp:-)






Ik ben lekker heel flauw ik zet eventjes geen foto's erbij.



dan is de verassing er een beetje af!






Kom gezellig 30 juli!






Een fijn weekend!



3 opmerkingen:

  1. Jammer zeg, dat je zover weg zit, kom zelf uit zuid-holland dus dat is net ffies te ver. Heel veel succes in ieder geval.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat geweldig heel veel succes, kom zeker een keer aan als ik in de buurt ben
    ik kwam toevallig op je site, ik ben gelijk volger geworden,

    Wil je ook volger worden van mijn blog?
    http://redscrap.blogspot.com/
    alvast bedankt,
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kiki,
    Spannend, hoor! Ik denk niet dat het me lukt om langs te komen, maar ik ga het wel proberen. In ieder geval heel veel plezier bij de opening en nog veel succes deze week:-)

    Groetjes Alma
    Duifje van Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen