maandag 8 augustus 2011

even van alles!

Hallo Allemaal,


Een heerlijk weekje achter de rug! wel even wennen allemaal.. met de showroom enz..

maar wel erug leuk!


Zomaar voor het eerst weer eens wat voorbeelden gemaakt.. sinds ik de sleutel van de showroom had eigenlijk alleen maar een kwast in de handen gehad en af en toe een verjaardag kado o.i.d. gemaakt maar verder ook niet!


dus dat was wel even lekker dat ik daar nu weer eens tijd voor had!


Maar eerst heel iets anders ik verkoop sind een paar dagen een leuk nieuw tijdschrift!


Erg leuk vind ik zelf het heet daphne's diary. vol met woon ideeen, brocante, recepten, tuinen, leuke winkeltjes en nog veel meer! met deze keer gratis twee mooie kaarten!









Verder deze week deze leuke barok lijst geverfd en gescrapd!



Gebruikt:

houten barok lijst

papier stockholm

plaatje uitgeprint

kantjes en bandjes

bloemetjes

takjes stans marianne design.

speld en veertje met plakker



En met de scorpal deze explosie box gemaakt! alleen de binnen kant nog even verder afwerken!







Gebruikt:

Papier tilda springtime

bloemenpons

parelpen

stempel eline(tekst)




En dit hart al een tijdje geleden geverfd maar wist maar niet wat ik er op moest maken!

Nu er een leuk hart van gemaakt voor bijvoorbeeld een trouwerij!


Gebruikt:
Papier: eline'huis in the meadow

kantjes en bandjes

brads (joy)

bloemen pons

houten lettertjes



Zo dat vult mijn showroom weer een beetje aan! al kunnen er nog veeeeeeeeeeeel meer voorbeelden bij, maar gelukkig is dat leuk om te doen!


En ik krijg hier inmiddels ook hulp bij hoor! want Connie is al met een aantal projecten bezig en ze heeft al een kaart af! deze staat al in de showroom. Ik zal een dezer dagen ook van die kaart een foto maken!




Fijne dag allemaal!













4 opmerkingen:

  1. fijn dat je nog een foto ervan maakt. Ben ik zelf ook helemaal vergeten haha. Wilde hem zo graag voor 5 uur bij je afleveren!
    Ennuh...ik ben erg blij met zo'n mooie winkel in het dorp. Of het verstandig voor mijn portemonnee is, is een tweede ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk dingen weer, ga zo even naar het tijdschrift kijken, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je mooie dingen gemaakt! Ik ben ook erg benieuwd naar het tijdschrift trouwens. Verder ben ik ook erg blij met zo'n mooie winkel in het dorp!!
    Groetjes en tot ziens,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met je winkel, ik hoop dat je af en toe iets plaatst uit de showroom.
    Groetjes van Anja / Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen