zaterdag 27 augustus 2011

Hallo Allemaal,


Van de week kwamen de nieuwe collecties van tilda binnen.

Echt helemaal leuk vind ik ze zelf.. heb als een klein kind alle dozen uit gepakt en er zijn heel wat oooo's en aaaa's gevallen haha!


Vandaag gemaakt mini album met foto's van de hondjes van mijn ouders.

natuurlijk met het nieuwe tilda papier!








Hij is nog een beetje simpel.. maar denk dat ik er nog een aantal kleine emblishments bij op/in doe!


Gebruikt:



-tilda papier christmas house

- elastiek met kant.

- bloemen/ letters


Fijn weekend allemaal!





3 opmerkingen:

  1. Ziet er super schattig uit. Schitterend.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt me heeeeeerlijk om z'n doos vol nieuw tilda spulletjes te openen ;-D verheug me op jou paketje, wat een mini albumpje heb je gemaakt, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zo simpel is het niet hoor, 't is gewoon prachtig! En de hondjes zijn ook ontzettend lief!

    Tot gauw in Noordwolde!

    gr. Riet

    BeantwoordenVerwijderen