dinsdag 16 augustus 2011

Kaartjes week?

Hallo Allemaal,




Deze week, of nee eigenlijk vorige week best wat kaartjes gemaakt..



Afgelopen vrijdag is er bij mijn oude buurtjes een baby geboren!




Daarvoor dit kaartje gemaakt. Ik wou er eerst wat meer roze in gebruiken. maar ik wist dat haar slaapkamertje in de kleuren blauw en groen is uitgevoerd vandaar deze kleuren op de kaart!


Met natuurlijk wel wat roze bloemetjes e.d. oohja en zoals jullie vast al zien.. ze heet Lora.




Gebruikt:




Tilda abc vel summerblues


tilda papier summerblues


kantje


bloemetjes


parelpen roze


bedeltjes "baby"





En mijn Oma is vorige week van de trap gevallen, dus alles bont en blauw zelfs wat gebroken..


dus die heeft zeker een kaartje verdient vind ik!




Ze was er heel blij mee! en vrolijkte alweer een beetje op..


Gebruikt:




Papier action(geloof ik)


stukje fluweel band


kantje


vlindertje


bedeltje "knoopje"


papieren roosjes








Fijne dag!





















3 opmerkingen:

  1. Jij bent lekker bezig! Mooie kaartjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes en beterschap voor je Oma. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 schitterend mooie kaartjes Kiki. Heel veel beterschap voor je oma.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen